Ny blogger på Treningspartner

Bilde

Jeg heter Jarle Wermskog, jeg er en aktiv mosjonist på 30 år som er utdannet fysioterapeut. I dag gjør jeg noe helt annet, jeg jobber med salg for Bjørn Dæhlie og Rode, og stortrives med det. Jeg har tidligere drevet aktivt med sykling, men med full jobb og to barn er det ikke like lett å få tid til like mye trening som tidligere. Jeg synes fortsatt det er både viktig og gøy å være i god form, og konkurranselysten min er fortsatt stor. Derfor prøver jeg hele tiden å finne ut hvordan jeg kan holde meg i best mulig form med den tiden jeg har tilgjengelig. Hvordan jeg gjør dette har jeg lyst til å dele med dere her på treningspartner.no

Jeg er veldig interessert i treningslære og fysiologi, og syns det er utrolig spennende å se hva jeg kan få til med liten tid til rådighet. Selv om det meste av døgnet går til jobb og familie, har jeg fortsatt ikke gitt opp å sette meg mål innen idretten. Jeg tror fortsatt jeg kan sette personlige rekorder og oppnå nye mål, bare jeg gjør de riktige tingene.

I månedene som kommer vil jeg dele mine tanker og opplevelser om trening, konkurranser og det å kombinere dette med en hektisk hverdag her på treningspartner.no. Jeg vil komme med tips, råd og inspirasjon, og samtidig invitere  dere til diskusjon og spørsmål.

Fakta:

  • Navn: Jarle Wermskog
  • Født: 28.02.1983
  • Høyde: 187 cm
  • Sivilstatus: gift, to barn
  • Jobb: key account manager, BJ Sport – Active Brands

Noen personlige rekorder:

  • Sykkel – Birkebeinerrittet 2008– 2t 49min.
  • Ski – Birkebeinerrennet 2012 – 2t 49min.
  • Løp – 10km gateløp 2012 – 32min 10sek.
  • Duathlon – NM laggull 2012 og 2013
  • Triathlon – 2. plass Gråtassen Triathlon 2013

Bilde

Legg igjen en kommentar